I made this widget at MyFlashFetish.com.

11 Mac, 2011

HARI KERAS MAT PION





Selamat Petang Semua.... Hahahahha.... Hari Paling Keras Hari Ini..... Bos.... Tolong, Saya Dah Beku Kat Opis Ni... Tak Kan, Tak De Keje Untuk Saya... Tak De Surat Nak Hantar Ke?... Tolong La Bos... Jangan Buat Aku Macam Ni... Tapi, Kalo Boleh, Hari-Hari La Bos Bagi Saya Lepak Macam Ni... Kah Kah Kah Kah Kah... Memang Keras Hari Ni... Dari Pagi Sampai Sekarang Aku Dok Je Layan Internet... Sampai Aku Pon Dah Tak Tau Nak Buat Ape.... Kalo Dapat Main Game Bola Ok La Gak... Woww... Tak De La Bosan Macam Sekarang Ni... Nak Tulis Entry Pon Tak De Idea.... 




4 ulasan:

Cute MuM berkata...

hahaha..
bila ada banyak kerja, malas..
bila tak der kerja, nak tunjuk rajin pulak...
main jer game bola tue..
bos tak marah punya..
hahaha..

Red Giant berkata...

Bilo Plak Saya Malas?..

zahidah dihaz berkata...

baru selesai semua kerja...nak pergi blogwalking dulu...hehehehe


NEW ENTRY: Aku budak kampung

Jom join contest mudah: Miss Zahidah 4in1 Lucky Draw

Unknown berkata...

tulis surat cinta utk boss eh..hehe