I made this widget at MyFlashFetish.com.

12 Mac, 2011

TERIMA KASIH BOS


Semakin Hari, Semakin Seronok Plak Aku Kojo.... Mana Tak nye.... Semua Benda Bos Aku Bagi Free... Hahahaha... Tak Penah Aku Jumpa Company Macam Ni... Semua Benda Free.... Wowww... Datang & Balik Keje, Minyak Free.... Motor Rosak, Bos Repairkan... Setiap Jumaat, Makann Free.... Bukan Tu Je... Siap Bagi Line Telefon Lagi.... Free Lagi... RM100 Plak Tu Kredit Limit Tok Aku.... Pkai Lebih RM100, Baru aku Kene Tambah.... Wahhh... Kejenye, Tak Seberapa, Dapat Nya Macam2.... Pergghhh... Syok Betol... Sehari, Kuar 5@6 Tempat Je... Tu Pon Dekat-Dekat Je.... Takde Keje Dia Suruh Main Internet... Buncit Aku Macam Ni... Kah Kah Kah KahKah..... 





2 ulasan:

Cute MuM berkata...

jelesnya..
kat sini jgan harap nak dapat makan free..

ibu qaleesya berkata...

hhahaha bgus la macam tu.. emm dady kena suh mummy berenti keje la.. kesian mummny