I made this widget at MyFlashFetish.com.

28 April, 2011

CUTE MUM CHAMPION PERTANDINGAN BOLING TERBUKA MELAKA

Selamat Petang Semua.... Hari Ini, Aku Agak Tersumbat Skit Sebab Dari Pagi Dok Opis Je... Pukul 10.00 Tadi Je Aku Keluar Jap Pegi Bank... Pas2, Dok Je La Kat Opis Sampai Sekarang Ni....

Minggu Lepas, Aku 1 Family Pergi Melaka.... Nak Join 1 Tournament Kat Sane... Saje Je Nak Cube Nasib Kat Negeri Orang... Sampai Je Sana, Member Aku Cakap, Ada 2 Kategori... Lelaki & Perempuan.... Aku Pon Apa Lagi, Suruh La Cute Mum Join... Aku Paksa Cute Mum Main.... Maklum La, Hadiah Nya Sangat Menarik... Mane La Tau Boleh Menangkan.... Akhirnya, Cute Mum Pon Terpaksa Main Ngan Muka Agak Ketat... Hahahhahaha..... Aku Pon Dok Lepak Melayan Dania....

Time Keputusan Diumumkan.... Aku Tunggu Dengan Penuh Debaran.... Cute Mum Masih Berwajah Ketatnya Lagi.... Kah kah kah kah.... Bila Dah Sampai Ke No 5, Aku Ingat Dah Takde Harapan..... Aku Pon Tengok Je La Orang Lain Kaut Hadiah.... Bila Diumumkan Je Championya, Terkejut Aku... Cute Mum Champion Nya... Gila Nihhh.... Aku Agak No 5 Keatas Je.... Terus Ilang Ketat Muka Cute Mum... Melompat Dia... Hahahaha... Mane Tak Nya... Dapat RM1000 + Piala... Tak Sangka Aku, Hebat Sungguh Cute Mum....

Lepas Je Ambik Hadiah, Cute Mum Nangis.... Terus Aku Pon Jadi Pelik.... MENGAPA?.....






Mane Taknya.... Bosar Gilo Piala Cute Mum Dapat.... Huk3x.... 

Cerita Ini Hanyalah Rekaan Sahaja... Tiada Kena Mengena Dengan Yang Hidup Atau Pon Yang Mati.... Cerita Ni Berlaku Ketika Pale Otak Aku Tersumbat Sambil Membelek2 Gambar... Hahhahahahaha....


I'M SORRY...... 




6 ulasan:

puan nina berkata...

hahaha..geram ni geram.tertipu acik!

bebear tu lagi besar dari Dania..comel Dania =)

Cute MuM berkata...

HAHAHA..
lawak giler..
memang dah tersumbat oatak suami aku nie..
tuelah..
lain kali jangan makan nasi lemak jer..

emarieys berkata...

ingatkan betul2 dah tadi...

Lelord berkata...

ekekekekkeee

Red Giant berkata...

Sampai Dania pon Stone Tgk Pin Tu... hahahahhahahah....

MamaRifqy berkata...

sabauuuuu je laaaaaaaaaaaaaaa