I made this widget at MyFlashFetish.com.

25 April, 2011

PROJEK AKU HAMPIR SIAP



Disebabkan Hujung Minggu Je Aku Ada Banyak Masa, Jadi Hunjung Minggu Lepas, Aku Cuba Siapkan Projek Aku.... Lagi-Lagi, Sekarang Ni, Musim Hujan, Jd Susah Nak Dapat Cuaca Panas.... Kalo Mendung, Colour Tak Cantik... Malap Jadi Nya....


Dania Pun Sibuk Menolong Aku.... Huk3x.... 


Kerja Aku Dah 70% Siap... Ada Lagi 7 Pin Aku Kene Siapkan.... Tengah Pening Memikirkan Warna Apa Nak Buat.... Kepada Pemenang Contest Gaya Bersama Handphone, Jangan Risau Anda Punya Sudah Siap... Cuma Sticker Je Yang Belom Siap.... Kedai Sticker tu Tengah Banyak Job... Tu Yang Lambat... 


2 ulasan:

Cute MuM berkata...

colourful nyer..
bagus anak daddy membantu..

dilazfamily berkata...

tahniah.good job.
semoga pas nie dapat byklah offer