I made this widget at MyFlashFetish.com.

18 Mei, 2011

AWAS!!!!...... ADA BONGGOL DIHADAPAN


Salam Semua.... Semakin Hari Kesiamangan Pemandu Di Jalan Raya Semakin Menjadi-Jadi.... Paneh Plak Aku Tengok... Aku Tak Tau La SEKOLAH MEMANDU Mana Diorang Belajar.. Kalo Rasa Nak Main MOTOR CROSS, Bukan Kat Sini Tempatnya... Kah Kah Kah Kah Kah....


Pelik Betul Aku... Orang Naik Motor Boleh Slow.... Yang Naik Kereta Plak Tak Reti Slow... Binatang Ni Dicipta, Supaya Anda MEMPERLAHANKAN Kenderaan.... Bukan Nya Pergi Langgar.... Bila Kereta Asik Rosak, Merungut... Padahal, Sendiri Cari Masalah.... Bila Terlanggar Kederaan Kat Depan, Tau Plak SLOW Kan Kereta Tu... KENAPA?... Takut Kena SOUND... Geram Je Wa.. Dah Dua Kali Wa Kene Langgar Balakang Ni... Nasib Baik Motor Aku Takde Apa-Apa... 1st Aku Kene, Kereta Tu Terus SLOW Gila.... TAKUT r Tu.... 2nd Aku Kene, Kerta Tu Terus Berhenti Tepi.... Aku Tunggu Je SIAMANG Tu Potong Aku.... Saje Je Wa Bawak 60km/h.... Tengok Aku Bawak Slow... Terus Kereta Tu Berenti.... Saje Aku Tunggu Kat Depan Skit... Tak Muncul-Muncul Plak Kereta Tu.... Fuhhhh.... 



1 ulasan:

tiefazatie berkata...

adoi la..ada gak org cmtue kan bro..nsib baik bro ok je kan