I made this widget at MyFlashFetish.com.

31 Mei, 2011

SELANGOR VS NEGERI SEMBILAN (28 MEI 2011)


Salam & Selamat Pagi.... Hujung Minggu Lepas, Kami Sekeluarga Sanggup Tutup Kedai Gara - Gara Nak Sambut Birthday Anak Kesayangan Kami Yang Pertama.... Huk3x... Sanggup Tu tutup Kedai.... Padahal Takde Kedai Pun... Kah Kah Kah Kah Kah... Rumah Kami La Kedainya... Hahahahahhaha.... Maklum La, 1st Time Nak Sambut Birthday Dania.... Pada Yang Oder Pin Tu, Jangan Risau... Aku Akan Siapkan Tepat Pada Masanya.. Slalu, Sabtu Ahad La Aku Ambik Peluang Spray Pin Boling.... Sebab Tu La DANIA & CUTE MUM Jarang Dapat g Jalan-Jalan.... Kerana Dania, 2 HARI 2 MALAM Kami Berpesta... Kalo Korang Nak Tau, Ape Aktiviti Kami, Tunggu La CUTE MUM Cerita... Aku Cerita Pasal Kami Pegi STADIUM Je... 

Sejak Kami Ada Dania, Memang Tak Penah Tengok Bola... Sebab Dania Cepat Berpeluh... Jadi, Tak Berani Kami Nak Try... Takut Dania Mengamuk Bilo Kepanasan... Dah Susah CUTE MUM Nanti... Sabtuu Lepas, Memang Aku Dah Tak Boleh Tahan... Aku Ambik Keputusan, Nak Tengok Gak Bola... Huk3x... Bawak La Si Kecil Tu Skali... Ape Nak Jadi, Jadi La.... Hehehehhehe....


Sampai - Sampai Je Stadium... Aku Rembat Sehelai Jersi... Walaupun Jersi Tu Besar Skit.. Aku Tetap Sarungkan Pada Dania... Hahahahaha.... 


Bila Dapat Je Lepas.. Terus Dania Tiru Orang Main Gendang Tu... Pakai Kerusi Pon Jadi... Janji Ada Bunyi... Hahahahhahaha.... Dania, Dania...


Nasib Baik La Dania Boleh Selit Kat Celah Kerusi Tu.... Boleh Gak Dia Duduk... Kalo x, Masak Gak La... 


Perggghhh.... Emosi Plak Anak Aku Ni.. Macam Tau Je Tengok Bola.... Kui Kui Kui Kui Kui....


Punya La Kusyuk Si Kecik Ni Tengok Bola.... 


Tak Pasal - Pasal Aku Ngan Cute Mum Kene Dok Kerusi Simen... Hahahhahaha.... Tapi Sedap Gak... Ada Penyandar... Bagus Gak Idea Anak Daddy Ni... 


Muka Dania Tak Puas Hati... Sebab Dia Ingat Kami Nak Balik... 


Tengah Aku Nak Beli Makanan... Dania Bukan Main HAPPY Bila Dapat Main Lari - Lari... Ada Gak Gaya Macam Orang Main Bola... Pandai Betul Si Kecik Ni Tiru... Kakak Mane Boleh Main Bola... Mau Mengamuk NENEK Nanti... Kene Parang Daddy & Mummy Nanti... Tengok Je, Boleh Ye... 


Dania Pilih No Ni... Masa Nak Beli Tu, Aku Bagi Dua Pilihan... Jersi SYFIQ RAHIM @ AMRI YAHYA... Dania Pilih No 17... Cute Mum Terbalik Macam Mane Pon, Dania Tetap PILIH AMRI YAHYA... Tak Tau La Ape SebabNya.. Mungkin Sebab AMRI YAHYA Pernah Menewaskan VAN DER SAR Masa MALAYSIA VS MAN UNITED Dulu... Kah Kah Kah Kah Kah...


Wahhh... Bukan Main Happy Dia... Siap Main Lari - Lari Lagi...


Wahhh... Punya La Tak Sabar Si Kecik Tu Nak Tengok Bola... Nak Jalan.. Tapi Tak Nak Pegang...


Wahhhh... Pandai Kakak Raikan Gol... Memang Betul La Kakak Paham Tengok Bola...


Full Time... SELANGOR Menang 2-0...  




5 ulasan:

Cute MuM berkata...

comellah dania nie..
pasnie mesti daddy suka bawa Dania pergi stadium lagi..
:)

nureen berkata...

best jgk kan skali skala layan bola kat stadium.. nureen pon x pernah tgk bola live..

Red Giant berkata...

Nureen : Kalo Tak Mnt, mmg La..

mummy_ayu berkata...

ha ha ha..memang lain versi cita papa & ngan cita mama...sweet..

Red Giant berkata...

Mummy Ayu : Kene La Lain.. Kang Bosan Plak Org Baca... hehehehehe...