I made this widget at MyFlashFetish.com.

24 Mei, 2011

FAM OH FAM



Salam 1 Malaysia.... Dua Tiga Hari Ni, Aku Asik Dengar Rungutan Penyokong - Penyokong Bola Sepak Malaysia Di FACEBOOK.... Apa Dah Jadi?... Antara Isu Hangat Yang Sedang Di Perkatakan Sekarang Ni "14 PASUKAN YANG BERAKSI DALAM LIGA SUPER MUSIM INI DI KURANGKAN KEPADA 12 PASUKAN BERMULA 2012

Kalo Nak Buat Macam Ni, Buat Je La.... Tapi Yang Menang Dari Liga Premier Tetap La Naik Liga Super.... Pasukan Tercorot Liga Super, Turun La Liga Premier... Kenapa Disebabkan Nak Tukar Format, Team SELANGOR PKNS & SARAWAK Terpaksa Main Secara PLAY OFF?.. Patut Ke?... Sedangkan, Diorang Adalah JUARA & NAIB JUARA Liga Premier... Mana Janji FAM Sebelum Ni?.. Kenapa Nak Ubah Saat-Saat Akhir?.. KENAPA? Takut Pasukan Berstatus KELAB Kongker LIGA SUPER?... Kalo Rasa, Takut, Jangan Bagi Diorang Main Liga MSL... 

Aku Pon Tak Paham Dengan FAM Ni... Setiap Tahun Tukar Format... Sedang Liga-Liga Kat Luar Negara Sane, Tak Penah Tukar-Tukar... Ok je Aku Tengok.. Bertambah Maju... Siap Layak Main PIALA DUNIA Lagi... Sama Gak Ngan Pemain Import... Kejap Boleh Pakai.. Kejap Tak... Walaupun Diorang Tu PEMAIN IMPORT, Jangan La Buat Diorang Macam SAMPAH.... Sesuka Hati Nak Pakai Ke Tak... Kalo Takut PEMAIN TEMPATAN Tak Dapat Peluang, Terus Je Format Macam Sekarang.... Isu Gaji Tak Bayar, Bukan Alasan... Itu Salah Negeri Sendiri... Dah Tau Tak Mampu, Jangan Ambik... 

Isu Jadikan 12 TEAM UNTUK LIGA SUPER 2012... Patut Ke?.. Bagi Aku, LIGA KANCAH Lagi Bagus... Terlalu Skit La Bro.... Cuba Tengok LIGA-LIGA Lain... Semua Nya Sampai 20 Team... Pasukan Yang Ketinggalan Ada Pluang Nak Naik Balik... Aku Jamin, Bila Ditanya Isu Ni, Diorang Akan Cakap, SUPAYA PEMAIN TAK PENAT... Kalo Tak Nak Penat... SURUH DIORANG MAIN GULI DEPAN RUMAH LA... Tak Payah Main Bola... Cuba Tengok LIGA EPL @ LA LIGA.... Diorang Siap Mian CHAMPION LEAGUE Lagi... Siap Kene Terbang Sana - Sini Lagi... Cukup Je Rehat Diorg, Walaupun Perjalanan Beribu-Ribu KILOMETER.... Banyak Game Diorang Main, Banyak La Pengalaman... 

Aku Paham, Kenapa Diorang Marah Sangat Isu Ni... Sebelum Ni Dah Ada Negeri Yang FAM Selamatkan Dari Terjebak Ke LIGA PREMIER.... Kali Ni, Kita Tunggu Tahun Depan..

 Aku Bukan Nak Kutuk LIGA MALAYSIA... Tapi Aku Sendiri Pon Tak Puas Hati Dengan Cara FAM Yang Suka-Suka Hati Ubah Saat - Saat Akhir... Diorang Dah Berjuang Habis-Habisan... Last-Last Kene Main Liga Premier Balik... Kenapa Dah Nak Habis Liga Baru Cakap?... KENAPA?!!!!....




2 ulasan:

BRO_MONDAY berkata...

bro giant : relax bro...ai pun emo gak pasal isu ni...ai peminat setia liga M ni...adehhh~ apa buleh buat? kite xde kuasa dalam keputusan FAM..tapi FAM kena ingat, kalo xde penyokong apa jadi???

Red Giant berkata...

Bro Monday : betul tu Bro... Aku Pon Tak Tau Apo Taktik Diorg...